onsdag 8. februar 2012

Sliten men fornøyd.

Dette har vært en effektiv dag for min del.
Etter å ha sendt gutta på skolen tok jeg turen til byen for
ny behandling med foten.
Og den har vært skikkelig vond de siste dagene grunnet mye
belasning........har jo tatt turen fram og tilbake på sykehuset hver dag
 for å besøke eldste sønnen,
så det har blitt litt ekstra gåing disse dagene.
Det straffer seg selvfølgelig........
Så i dag fikk jeg støtteteip på foten og det hjelper kjenner jeg.
Jeg har vondt når jeg går nå også,
men det kjennes ikke ut som foten knekker når jeg trår på den,
så da er jeg fornøyd.........foreløpig.


Etter behandlingen ble det tid til litt shopping
 før jeg skulle lunche med en god venninne.
Jeg hadde på forhånd bestemt meg for å gå innom Nille
for å se på denne stilige vannkokeren
som ser ut som en tekanne.


Og det gikk som jeg fryktet........
Vannkokeren ble med hjem........hihi
Akkurat som jeg ikke skjønte det på forhånd........

På tur hjem fra byen tok jeg turen innom sykehuset
for å besøke eldste sønnen.
Og han lå der med foten høyt hevet som han har gjort i 4 dager nå.
Venter fremdeles på operasjon og han håpte det skulle skje i morgen.
Begynner å bli lei nå.
Ikke greit å være ungdom og ligge helt rolig i flere dager........
Men vi fant ut at vi skulle ikke klage noen av oss når vi tenker på
gjengen fra Tv serien "Ingen grenser".
Det de har klart står det respekt av.
En flott gjeng <3


Jeg har nå testet vannkokeren og funnet fram den største tekoppen min
 og fyllt den med lakris te fra Søstrene Grene.......
elsker den teen <3
Nå er det Karitid i godstolen en stund før jeg skal begynne å
pakke kofferten for en jentehelg i Oslo:))
Gleder meg masse til det:)

Vi blogges:))

Karipia

6 kommentarer:

  1. Oj! Den vannkokeren var utrolig stilig! En slik mååå jeg se etter neste gang jeg drar på shopping. Ønsker både deg og eldstemann masse god bedring:-)

    SvarSlett
  2. En slik vannkoker fikk jeg av datteren min til bursdagen min , kjempelekker ( hun jobber på Nille og kjøper alltid inn til meg det som er litt meg når det kommer inn :))))

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg regner med denne var helt deg også Babsy........for vi er ganske like når det gjelder smak vi:))

      Slett
  3. Å denne vannkokeren var så stilig !!
    Tror jeg må innom Nille en tur i kveld ;o)
    God bedring til deg og sønnen din .

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  4. Ja, god bedring med din søn:)

    SvarSlett
  5. Å den vannkokern var nydelig. Trenger ny vannkoker. Tror jammen jeg må innom en Nillebutikk om ikke så lenge. Må utenbys for å finne en Nillebutikk. Får bare håpe de ikke går tomme for dem med det samme.

    SvarSlett