fredag 4. november 2011

Stilig herrelue av Bittami.

Jeg meldte meg som teststrikker av Bittami`s nye lue mønster.
Grunnen til at jeg meldte meg var at jeg syns lua var veldig fin
 og at den kunne strikkes i yndlingsgarnet mitt
NEPAL.


Jeg fulgte mønsteret på både garn og pinner......
og det skal man jo når man teststrikker.
Men jeg strikker litt stramt så lua ble litt mindre enn
den skulle bli, så neste gang kommer jeg til å gå opp et halv nr på pinnene
og gjenta rapporten en ekstra gang.
Kjekk kveldsstrikk dette, tok ikke mange timene.


Mønster: Bittami`s Molund Hat
Pinner: 4 og 4,5
Garn: 80g Nepal (65% ull og 35% alpakka)

Takker Bittami for at jeg fikk være teststrikker av denne flotte lua:))

Vi blogges:))

Karipia


2 kommentarer:

  1. Åååå, så kjempefin den ble:-) Men dumt at den ble for lita, håper du har noen som har bruk for den. Nydelig i hvitt!
    Takk for flott utført jobb:-) Låner et par bilder av deg:-)

    SvarSlett