mandag 7. november 2011

Babyjakke med fletter.

Etter en helg med avslapping er jeg igjen klar for en aktiv uke.
Starter med ny giv hver mandag, og er glad for at jeg har litt avtaler gjennom uka.
Da går jo tiden fort. Snart er det advent og jul og da er det ikke lenge til
operasjon som jeg har blitt lovt på nyåret en gang.
Gleder meg til å få det overstått og begynne så smått og jobbe igjen.
Savner jobben og mine flotte kollegaer.


I mellomtiden får jeg dagene til å gå med bl.a strikking.
Prøver å strikke babytøy som også gutt kan bruke,
men det er vanskelig ser jeg.
Denne jakken kan jo begge kjønn bruke.
En jakke og lue med perlestrikk og fletter.

Hver gang jeg får forespørsel om gutteklær ser jeg hvor lite jeg har
å tilby.
Derfor er jeg igang med en nytt lyseblått sett allerede........hihi

Ønsker dere alle en kreativ mandag
 og takk for alle koselige meldinger, det setter jeg pris på.
Vi blogges:))

Karipia:))




2 kommentarer:

  1. Kjempe flott jakke og lue...Synes hvitt er så delikat til babyer:)

    SvarSlett
  2. nydelig sett :) Hvit er veldig nøytral og delikat til begge kjønn :)

    SvarSlett