fredag 9. september 2011

Sokker på en kveld.

Jeg har faktisk strikket ett par sokker på en kveld.
Jeg som ikke liker å strikke sokker engang.
Men disse ankelsokkene var enkle og kjappe å strikke.
Strikket dem i et deilig mykt garn "NEPAL".
Gikk med under 100g på ett par.


Pinner:4,5
Garn: 100g Nepal (65% ull og 35% alpaca)


Modellen min er det sikkert noen av dere som drar kjensel på.
Ellinor stiller opp hele helgen for de som trenger en modell her på fjellet:))
Hun er ikke tung å be for å si det sånn.
Teppet hun sitter på her er prosjektet vi i år gir til vertsskapet her på Fjellstova.
Alle de strikkeglade damene har strikket lapper og vi hekler de sammen til et
stort teppe.


Her på fjellet står prosjektene i kø for her blir man inspirert av hverandre.
Så da må jeg finne fram strikkepinnene mine igjen jeg,
så vi får blogges venner:))

Karipia



9 kommentarer:

  1. Dæven døtte så flotte sokker, disse likte jeg kjempegodt. Modellen også :-)

    SvarSlett
  2. Deilige sokker, og heldige dere som er på inspirasjonsfjellet :)

    SvarSlett
  3. Så flotte de var ,er sikkert helt herlig å ha på også.

    SvarSlett
  4. Nydelige sokker, og knallfine pulsvanter i forrige innlegg. Og tusen takk for at du deler mønster, sånne har jeg lyst til å strikke :)
    Kos deg maks i Ørska :)

    SvarSlett
  5. Fine sokker/tøfler og fine pulsvanter også :-) Teppet ser også fint ut; kjekt med teamwork :-) Ha ei god helg !

    SvarSlett
  6. Flotte sokker,ser varme og gode ut.
    Tror jeg skal prøve meg på et par av de..tenk å bli ferdig på en kveld..me like!
    Ha en fin helg .
    klem

    SvarSlett
  7. Så kjekt å ha modell som stiller opp hele helgen! Flotte sokker :)

    Kos dere!

    SvarSlett
  8. Knallfine sokker og en herlig modell! :o)

    SvarSlett