lørdag 29. januar 2011

Romantiske bilder.

Denne hobbyen er jeg vel i prøvefasen på kan du si.
 Øvelse gjør mester er det noe som heter.
Bildene er laget på lerret og pyntet med bilder/ kort
 eller servietter og bånd, blonder, blomster og stasj.

Dette bilde er laget på naturfarget lerret,
 pyntet med vintage kort, blonder, papirblomster og tøyblomster.
 Jeg har også stemplet opp noen søte ordtak som passet og bokstavene "love" er av tre.


De neste 2 bildene er laget på samme måte med decupage av servietter.
Og pyntet med blonder, silkebånd og blomster/ sommerfugl.




Denne hobbyen kommer jeg nok til å utvikle mere etterhvert.
 Dette var moro :)

Ønsker dere alle en kreativ og fin lørdag:))

Vi blogges:))

Karipia

5 kommentarer:

  1. Så lekkert Kari! HVA du kan jente!!!
    Har vanvittig mye scrappe ting, stempel mm her også, men deter lenge siden eg har hatt detfremme.....savner det litt, men det er så mye styr å dra frem alt!
    EG VIL HA ROM M PULT!!! hehe

    Kos deg og GOD bedring!!


    Go`klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  2. Heia Kari!
    Koselig å høre fra deg...
    Trodde du helt hadde sluttet med å blogge, men med ny blogg blir det at jeg titter innom når noe nytt dukker opp fra din kant!
    Interiør, kanskje man kan nappe opp noen tips!
    Du er alltid så kreativ, med mange av dine hobbier.

    SvarSlett
  3. Kjempefint ! Moro å scrappe :-)Ha ei fin uke :-)

    SvarSlett
  4. Så nydelege desse bileta var.
    Så flink og kreativ du er.

    Ha ein fin kveld. :)

    SvarSlett
  5. Jøss det nederste bildet henger over peisen min her jo...
    Og jeg elsker det, ser på det og tenker på deg Kari ...
    Klem

    SvarSlett