tirsdag 25. januar 2011

Kosemandag.

Hvem sier at man ikke kan kose seg på en mandag........hmmmm......
joda det kan du.
Ihvertfall hvis du får koselig besøk.
Det fikk jeg i går og hva er vel enklere og bedre enn en pai.


Jeg fyllte den med skinke, chapignon, paprika og purre.
 Du kan jo fylle en pai med omtrent hva som helst, ta det du liker best.
Ved siden av serverte jeg en enkel salat.



Enklere kan du ikke gjøre det.
De hadde jo gledet seg sånn til å få prøve min nye kaffemaskin.........
min gode venn "Dolce Gusto".



Og her var det bare å velge mellom alle de forskjellige kaffetypene.
Her har vi fra venstre "Latte Macchiato,Mocha og Choccocino"



Til og med jeg som ikke drikker kaffe kan ta meg en kopp nå,
 men det blir en av de sortene med mye melk i ja.....hihi

Til dessert lagde jeg Brownies og fruktsalat med vaniljekesam.
 Nam nam



Dette var min kosemandag.......
god mat og drikke og gode venner:))
Og i dag er det Tirsdag og Bagledag med gode venner.......
så egentlig er alle dager kosedager til meg:))

Vi blogges:))

Karipia

1 kommentar:

  1. Du verden som du har disket opp. Skulle jobbet litt på Bagle også du;-)
    Har ikke helt bestemt meg for om kroppen orker å ta meg med bort dit i dag. Vi får se når klokka går litt nå.

    SvarSlett