tirsdag 5. februar 2013

Mens vi venter på våren.

Det har heldigvis blitt lysere utendørs nå,
etter at vi har fått en stor mengde med snø.
Men jeg venter på våren.............
Og mens jeg venter lager jeg vårstemning inendørs.
 

En vårlig blomsterpotte med vårløker.........
Stemningen er der..........
Vakkert:)


Har både hyasinter og favoritten min Perleblomst i denne ovale blomsterpotten.
Og påskeliljene har også kommet i hus.
Kjenner at jeg gleder meg til påsken nå <3

 
Påskeliljen blomstrer ikke så mye ennå,
men den blir nok vakker når den står i full blomst.
 
 
 
Tulipaner har jeg på spisebordet gjennom hele våren.
Det hører med til denne årstiden.
Så det blir en bukett til hver helg.
Også ruver de så fint utover bordet i denne tulipanvasen fra Finn Schjøll.
 
 
 
Nå håper jeg det går fort mot vår så jeg kan nyte vårløkene utenfor huset også.
Gleder meg til fine stunder i utestuen jeg bygde i fjor sommer.
Kjenner det kribler i fingrene til å begynne å style litt utendørs igjen.
Men mens jeg venter får jeg nyte dagene med andre påfunn,
og i dag er det litt shining av hus som står på timeplanen.
Og jeg ser fram mot helgen..........
Mann og barn reiser til Ålesund,
så det blir en hjemmealenehelg på meg :)
Har planer for helgen.........
 
Vi blogges:))
 
Karipia

2 kommentarer:

  1. Kjenner duften av vår helt hit til hovedstaden. Som alltid veldig koselig å stikke innom deg. GOD hjemmealene helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre:)
      Skal nok kose meg.

      Slett