lørdag 26. januar 2013

Koselig jentekveld.

Ja i kveld har jeg virkelig kosa meg.
Har vært omkranset med gode venner fra Nord.
Herlige Merethe fra Lofoten er i Trondheim i helgen
og da må jeg jo ordne et lite strikketreff,
som jeg alltid gjør når gode venner rundt om i landet kommer til byen.
 
 
Her sitter Kate, Merethe og Eva til bords.
Vi koste oss med salatbuffe`og hvitvin.
 

Etter maten ble det tid for litt moro.
Vi hadde pakkefest.
Hva det går ut på kan du lese HER,
for det har jeg forklart i et tidligere innlegg.

 
Etter at leken var over satt heldige meg igjen med halvparten av pakkene.........juhuuuu
Se det herlige garnet jeg vant da !!!
2 nøster Mirasol, 2 nøster Inca alpakka og et hespe Spinnulla,
maskemarkører og 2 nydelige kubbelys med "bling" på og et flaxlodd (vant ikke)
 
 
 
Tid til strikking ble det selvfølgelig også,
men det ble ikke strikket så mange maskene på meg.
 
 
 
Men en supertrivelig kveld var det.
Og jeg gleder meg allerede til neste gang vi treffes jenter.
Litt lengre tid før jeg ser Merethe igjen,
men Eva og Kate skal jeg nok treffe om ikke lenge.
 
 
 
Da tar jeg kvelden med et smil,
etter en super lørdag med gode venner.
 
Vi blogges snart igjen:))
 
Karipia

2 kommentarer:

  1. Søte snille Karipia - Så koselig vi hadde det hos deg. Gleder meg allerede til neste treff - Klem :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre Eva :)
      Klemmer tilbake:)

      Slett