fredag 26. oktober 2012

Forandring fryder.

Litt forandring i interiøret må til innimellom.
Her i huset skjer det vel kanskje litt oftere enn normalt,
men jeg elsker å holde på å style.
Nå var det den ene veggen på stua som fikk litt forandring.
Jeg har begynt med rundvasken til jul og fikk da noen nye ideer
når veggen var ferdig vasket.
 
 
Englevinger og nye blonderammer kom opp på den ene veggen på stua.
Jeg ble veldig fornøyd,
forandring fryder:)
 
 
Rammene har jeg laget selv og de har jeg blogget om tidligere.
Det kan du lese om HER
 
 
Englevingene og kransen kjøpte jeg denne uka,
falt pladask da jeg så det.......
Måtte bare ha de,
sånn er det noen ganger:)
 
 
Her er sofakroken sånn som den ser ut nå.
Flytter stadig om der også,
for som sagt........
forandring fryder.
 
 
Har 2 nye puter i sofaen.
De er bare såååååå fine.
 
 
En takk til Janne som har sydd disse til meg.
Heldige meg <3
 
 
Må vise dere strikkekroken min også.
Her tilbringer jeg mye tid.
Og dere kan sikkert skimte rotkurven bak bordet.......
det er sånn det skal være rundt en kreativ sjel.......nemlig
Litt rot tåler vi.....eller?
 
 
Lampen på rundbordet er min favorittlampe på stua.
Den har jeg laget selv,
og hvordan jeg gjorde det kan du lese om HER.
 
 
Må bare tilslutt vise dere hvordan det gikk med 2 av mine favoritt strikkepinner i dag.
Jeg har hatt koselig strikkebesøk av Lise i dag og
strikkepinnene fikk kjørt seg.........
Jeg klarte å brekke 2 av pinnene,
så nå ser hele strikketøyet ut som et makkverk.
Jaja.......moro hadde vi det ihvertfall,
og nå er det bare ett par timer før det kommer en ny gjeng med strikkeglade damer.
Her blir det ett lite strikketreff i kveld og det gleder jeg meg masse til:)
Jeg håper damene er sultne når de kommer også,
for jeg har laget hjortegryte og Foccacia`n står til heving.
 
Håper dere andre får en flott fredag også.
Vi blogges nok snart igjen.
 
Karipia

2 kommentarer:

  1. Så fint og koselig du har det.
    Nydelige puter også.
    Er det sånne strikkepinner i tre fra Knit Pro du har knekkt,kan du levere de tilbake til butikken og få nye.Det har jeg gjort en gang og det var ikke noe problem.
    God helg og kos deg med strikkedamene.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!!
    Likte veldig godt rammene med blonder - kjempelekre!
    - og putene ble fine hos deg:)
    Gleder meg såååååå til å få pulsvantene:))
    Skjønner det går hardt for seg....:) Har ingen hast med min bestilling...
    Ha en kos lørdag!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett