mandag 4. juni 2012

Ashton Shawl.

Har strikket et nytt sjal.
Dette sjalet forlenget jeg med 4 ekstra rapporter på chart 2,
for jeg ville ha det stort.
Og stort ble det,
akkurat som jeg liker det.


Mønster: Ashton Shawl
Pinner: 4
Garn: 150g Baby Merinoull


Jeg hadde ingen til å stå modell for meg denne gangen så da får man
bruke det man har og det ble en kleshenger.......



Et nydelig mønster på dette sjalet.
Det øverste mønsteret ser ut som omvendte hjerter eller
diamanter og så er det et søtt bladmønster nederst.


Må vel kanskje få ett nytt sjal på pinnene.
Det er den kjekkeste sommerstrikken syns jeg.........
men sommer`n..........
Hvor er den?

En flott dag ønskes dere:))
Vi blogges:)

Karipia

6 kommentarer:

  1. Et aldeles lekkert sjal. Dette kan du være stolt over å kunne bære :-)

    SvarSlett
  2. Det ble nydelig , det ligger i skal gjøres;)
    Så fint du har strikket det!!!!

    SvarSlett
  3. Et utrolig lekkert sjal! Delikat i hvitt!

    SvarSlett
  4. Nydelig sjal, og jeg ser at jeg bør strikke meg ett stort ett snart jeg også. Ble ferdige med de samme sokkene som du har strikket, men mine er i orange.

    SvarSlett
  5. Djeeeezzzz, så nydelig det ble! Det var dette du strikket på da jeg traff deg på Quiltegården? Ble vakkert, rett og slett:)

    SvarSlett
  6. For et utrolig fint sjal! Det er helt sikkert deilig å ha det litt stort så man får det godt rundt seg!

    SvarSlett