onsdag 4. april 2012

Vakre blomster og vårlige kluter.

For 15 dager siden fikk jeg en nydelig rosebukett til Lena.
Nydelig champagnefarge på de.


Etter 15 dager er de bare mer utsprunget,
men like vakre.
Utrolig flotte syns jeg:)
Tusen takk til Lena for de flotte blomstene
som jeg har nytet synet av så lenge og de står nok i mange dager ennå.


Jeg har strikket ett lite lager med kluter den uken jeg har vært her også.
Det ble 12 stk i friske vårfarger.


Mønsteret på disse finner du HER
Hjemmestrikkede kluter er fine gaver å både gi og få:)
Og de er kjekke å strikke..........
jeg har alltid med meg en klut på pinner i håndvesken,
man vet jo aldri om man blir sittende å vente på
ett eller annet........hihi

Nå har roen senket seg her ved kysten
 og vi har funnet fram strikkepinnene igjen
etter en dag med litt shopping i Kristiansund.

Ønsker dere alle en fortsatt fin påskeferie,
så blogges vi snart igjen.

Karipia

2 kommentarer:

  1. Flotte rosa som va kjøpt te flotteste Kari <3fortsett å nyt synet du vænnen<3

    SvarSlett
  2. Nydlie rosa å fine fargerike kopptua!
    Grattus me dagen, ønske dæ ei fin bursdagsfeiring
    å goe fine daga!
    Klæmma :-)

    SvarSlett