søndag 30. oktober 2011

En flott helg:))

En herlig jentehelg er over og jeg sitter med et stort smil
og ser gjennom bildene som ble tatt i helgen.
Vi har virkelig kosa oss:))


Her sitter May og Inger og bare nyter dagen før de skal reise hjem.


Jeg er rørt over den flotte gaven de hadde med til meg.
Et nydelig smykke fra "Snø" som kan gjøres om til ett mindre smykke
og 2 armbånd:))

Nyyyydelig:))


Også fikk jeg nydelige servietter og lys fra "Sagen" og lysfat.
Det passet perfekt, skulle nesten tro de visste hvilken stil jeg liker......hihi


Jeg gleder meg masse til vi treffes igjen,
Oslo here I come:))
Det blir min tur til å ta et Oslo besøk nå,
det skal bli moro:))

Vi blogges snart igjen:))
(Jeg skal vise dere at det også ble strikket i helgen......hihi)

Karipia




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar