søndag 24. juli 2011

198 yards of Heaven:)

Det har blitt noen timer foran Tv skjermen de siste døgnene.
Jeg har ikke klart å rive meg løs fra alle nyhetssendingene og all tragedien som
har rammet oss alle.
Trist og sjokkert har jeg sittet å tatt innover meg alle inntrykk,
og samtidig som jeg ser på nyhetene har jeg strikket sjal.
Jeg strikket ferdig et påbegynt sjal på fredagen,
og det var dette nydelige sjalet som heter
198 Yds. og Heaven.

Pinner: 4
Garn: Wollmeise

Sjalet har en nydelig mørk rød fargenyanse.........
 Jeg gjentok det første mønsteret 2 ekstra ganger
for å få sjalet litt større.
Lekkert, lekkert......

Begynte på et nytt sjal lørdag morgen,
som jeg gjorde ferdig før jeg la meg i natt.
Det ligger til blokking nå så det kommer i ett senere innlegg.

Vi blogges snart igjen:))
Ta vare på hverandre i sorgen <3

Karipia

1 kommentar:

  1. Lekkert sjal som også ligger på todo-listen min.
    Men jeg bruker flere uker på sånne sjal.

    SvarSlett