onsdag 27. juli 2011

Lysestaker før og etter:)

Etter en opprydding i skapene mine fant jeg noen lysestaker jeg ville forandre litt på.
Og som dere sikkert har fått med dere nå
så er jeg god på maling......hihi


Disse små telysestakene var litt kjedelige,
men med litt maling ble det noe helt annet.


Også hadde jeg en trearmet lysestake i sølv og 2 enkle.
De fikk seg også litt maling og ble med det litt freshere.




Jeg er virkelig kommet i malemodus nå ja.
Har mange flere ting som skal få en makeover her.

Så vi blogges snart igjen:))

Karipia







3 kommentarer:

  1. te-lysestakene ble skikkelig søte etter makeoveren :)

    SvarSlett
  2. God sommer Kari!
    Her blomstrer kreativiteten og produksjonen, skjønner jeg!
    Imponerende!

    Smil og sommerhilsen fra meg!

    SvarSlett
  3. ha ha ... og jeg som trodde jeg var gal på spray og maling.... tror nok du tar kake KARIPIA ;)

    og du verden så flott det blir :)

    Stor sommerklem fra ho Babsy

    SvarSlett