fredag 8. juli 2011

Enda ett Multnomah sjal.

Tror du ikke jeg fant enda et Multnomah sjal
ferdig strikket i en hobby kiste på stua.
Det plupper jo opp det ene sjalet etter det andre her.......

Men nå tror jeg ikke det ligger flere og slenger rundt her da.....
bare de jeg har på pinnene nå....hihi

Dette sjalet er jo lilla......hmmmmm
så da er det nok ikke tiltenkt meg selv ihvertfall......hihi
jeg liker jo IKKE lilla......
Da blir det nok en gave til noen som liker den fargen:))


Mønster: Multnomah
Pinner: 4,5
Garn: 95 gram Sandnes Alpakka (100% alpakka)

Det ble et veldig mykt og godt sjal som
kommer til å varme godt over skuldrene en kald høstkveld:))

Vi blogges snart igjen:)

Karipia

2 kommentarer:

  1. Knallfint! Begynner å lure på om jeg også skal strikke et slikt, har sett så mange fine rundt omkring.

    SvarSlett
  2. Kjempe fint! Og nå som lilla er helt inn passet det ekstra godt!:))
    Jeg sitter med hekletøyet og koser meg. Snart film men mannen og et glass rødvin, kos kos!
    Kos deg videre du også, for det VET jeg du kan;) Klem klem

    SvarSlett