tirsdag 5. juli 2011

En rusten og vakker lykt.

Jeg fant noen gamle lyslykter i garagen som var full av rust,
og malingen hadde begynt å skalle av.

PERFEKT!

Jeg elsker ting som blir slitt på den måten,
så lyktene måtte selvfølgelig få bli med på hytten og lyse opp
kveldene på terassen der.


De er nok ikke så veldig gamle,
 det er nok været som har tæret på de.
Men vakkert er det......syns jeg ihvertfall.


Og nytte for seg gjør de jo også:))
Kommer nok til å nyte synet av disse på sene sommerkvelder
på hytta:))


Nå er denne sommerkvelden også blitt sen,
så det er nok på tide å krype under dyna.
Ny dag med nye muligheter i morgen.......
En dag som jeg gleder meg masse til.
Har flere planer for dagen......
håper bare jeg orker å gjøre alt jeg har planer om.....
Formen har ikke vært på topp de siste dagene,
men jeg kjenner den er på vei:))
Så vi håper på en god dag:))

Vi blogges:))

Karipia

1 kommentar: