fredag 1. mars 2013

Kjærestevotter til meg selv.

Jeg har strikket meg nye votter i dag,
etter inspirasjon fra min gode venninne Kristina i går.
De heter kjærestevotter og det er meningen å strikke en dame venstrevott,
 en herre høyrevott
og en fellesvott som begge to kan ha hendene sine i,
men jeg strikket bare ett par til meg selv.
 
 
Mønster: Kjærestevotter fra Rauma
Pinner: 3,5 og 4
Garn: 50g Heilo (hvit) og 50g Opera Løvegarn (blå m/glitter)
 
 
Disse vottene var kjekke å strikke så jeg tror jeg må strikke flere par.
Fine gaver å gi dette vettu,
så det er kjekt å ha noe liggende til det.
Hvis lageret ikke blir solgt unna da......hihi
Det er jo også veldig kjekt da.
De fleste sjalene mine er også solgt nå,
så jeg må nok strikke noen flere etterhvert.
Men først noen små bestillinger som må gjøres ferdig.
 
 
Jeg må kanskje begynne å planlegge påskestrikken også,
for det er ikke lenge igjen til påske heller.
Tiden går såååååå fort.......
herlig:)
 
 
Det er fredag og Idol på skjermen.
Guttene er på fotballcup og basketkamp i kveld,
så foreløpig er jeg hjemme alene.
Blir fredagskos når de etterhvert kommer hjem.
 
Ønsker alle dere andre en kos fredagskveld også,
så blogges vi snart igjen:)
 
Karipia

2 kommentarer:

  1. Så nydelige votter! Kjempefine! Kos deg i helgen:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det Edny:)
      Kos deg du også:)

      Slett