onsdag 13. mars 2013

Dåpskort til tvillingjenter.

Nå er det vår og kortbestillingene begynner å ramle inn.
Det er jo tid for både konfirmasjoner og bryllup framover,
så det blir nok laget noen kort denne våren også.
Den første bestillingen var på et dåpskort til
tvillingjenter.
Det har jeg aldri laget før,
så jeg gledet meg masse til å lage kortet.
 
 
Dette ble resultatet..........
og jeg ble fornøyd.
Det ble Eva som bestilte kortet også
og det var godt å høre.
 
 
Slik ser kortet ut inni.
Med god plass til å skrive,
gjøre det litt personlig,
men litt pynting må det være inni og selvfølgelig.
 
 
Det var godt å komme igang med kortlagingen igjen
og jeg gleder meg til fortsettelsen.
Bak kortene jeg lager står det alltid dette.
 
 
 
Det er en kald dag i Trondheim i dag,
men hva gjør vel det når jeg skal på koselig lunch.
 
Lykken er å våkne om morgenen og vite at noen er glad for at DU er til... ♥ ♥
Måtte livet bære deg på gullstol denne onsdagen... ♥ ♥
 
Vi blogges:)
 
Karipia

8 kommentarer:

  1. Så herlige kort du lager! Ha en flott onsdag hos deg!

    SvarSlett
  2. kjempesøtt kort Kari og servietringene under var nydelige..
    Ønsker deg en flott onsdag.. Klem

    SvarSlett
  3. Dåpskortet er helt nydelig.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett