mandag 28. januar 2013

Rosa må det være.....også på armbånd.

I går hadde jeg besøk av datteren min som ville lære seg å lage armbånd.
Vi tok oss en tur på hobbyrommet mitt og der ble vi en stund.
Jeg lærte henne mine siste nye påfunn når det gjelder armbånd,
og hun fikk laget seg 3 stk.
Og mens hun lagde sine armbånd,
fant jeg på ett nytt.
Og denne gangen ble det rooooosa.
 
 
Her fant jeg fram den tykkeste, røffeste kjettingen jeg hadde i smykkeutstyret mitt
og heklet med 3 forskjellige silkebånd.
2 forskjellige rosa og en i sølv.
Det var ikke akkurat behagelig å hekle med 3 silkebånd,
men det ble veldig effektfullt.


Og ettersom jeg har en datter som elsker armbånd og spesielt rosa,
så fikk hun dette også.
Heldige jenta <3

 
I dag har jeg hatt en avslappende kosedag med 2 venninner.
De var på strikkelunch til meg i dag.
Så strikkepinnene og skravla gikk hele dagen
med litt foring innimellom.
I dag serverte jeg skinkepai og kylingpai med salat.
En deilig start på uka.
 
 
 
Hva skal man finne på i kveld da tro????
Tja, vi får se hva jeg finner på etterhvert.
Kan ikke bare sitte her ihvertfall.......
En flott mandag ønskes dere alle,
nyt dagen, den kommer ikke i reprise.
 
Vi blogges:))
 
Karipia

4 kommentarer:

  1. Så kooooselig med en jooooza dag med datter og neste med venninner :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant RagnhildEN:)
      Det har vært noen trivelige dager:)
      En fortsatt fin kveld til deg:)

      Slett
  2. Så flink og oppfinnsom du alltid er :)

    SvarSlett