torsdag 17. januar 2013

Armbånd på bestilling.

Jeg fikk noen bestilinger på armbånd etter at jeg laget mitt
som jeg blogget HER.
Den ene bestillingen skulle være til mor og barn,
og den ble slik.
 
 
Jenta på 3 år får dette søte armbåndet med litt mindre charms enn på de voksnes armbånd.
Jeg hadde en søt liten krone som det står prinsesse på,
så den måtte jeg bare henge på.
 
 
Og mamman sitt ble slik.
 
 

Så var det ei som ønsket seg ett armbånd med brun heklet blonde.
Og slik ble hennes armbånd.

 
Jeg håper alle blir fornøyd med sine armbånd.
Det var morsomt å lage de ihvertfall.
 
 

Det er fremdeles kaldt i Trondheim,
så her fyres det med ved fra morgen til kveld.
Vedfyring er den beste varmekilden syns jeg,
også er det koselig å se på flammene og høre bjørkveden knitre
mens jeg sitter i godstolen og strikker, hekler eller lager smykker.
Hunden nyter også varmen fra ovnen.
Hun ligger helt oppi ovnen og puster og peser,
før hun reiser seg og går på kjøkkenet og drikker litt,
for så igjen å legge seg foran ovnen.......hihi

Middagstid her nå,
så vi blogges:))

Karipia 

4 kommentarer:

  1. Nydelige armbånd, de ble sikkert veldig fornøyde de som fikk disse :)
    Fin fredag til deg.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:)
      Finfin helg til deg også.

      Slett
  2. Så utrolig lekre og svært kreativt : )

    SvarSlett