fredag 2. november 2012

Pulsvanter og støvlettblonder.

Er ferdig med en stor strikke bestilling.
2 par pulsvanter og 3 par støvlettblonder som skal til Malvik.
 
 
Pinner:2,5
Garn:Babyull
 
 
Har også strikket 3 par pulsvanter til i hvitt.
Det er også en bestilling som ble sendt i posten i går.
De reiste til Bodø.
 
 
Og til sist ett par pulsvanter som sendes til Kristiansand i morgen.
Håper alle mottakere blir fornøyd,
det har ihvertfall vært koselig å få så mye respons på det jeg lager.
Det kommer inn små og store bestillinger daglig hos meg nå,
og det er både strikkeoppdrag,syoppdrag, kort, øredobber,maskemarkører og magnetstriper.
Skikkelig moro er det.
 
 
Jeg vil også takke for alle koselige kommentarer her i bloggen og på mail.
Det varmer <3
Hyggelig når dere forteller meg og viser bilder av ting dere strikker med mine mønster.
Og jeg har jo funnet veien til så mange nye flotte blogger selv også,
for når dere kommenterer i min blogg blir det enkelt for meg å finne veien til din blogg.
Så da avslutter jeg som jeg alltid gjør:
 
Vi blogges:))
 
Karipia

2 kommentarer:

  1. Disse er kjempe fine :) Har strikket et par hvite støvlettblonder og et par lilla pulsvarmere. Har også et par pulsvarmere på pinnene nå :)
    Ønsker deg en riktig god helg:)

    SvarSlett
  2. Helledussen sååå herlige!:) Gleder meg sååååå til
    pakke i posten:)

    Håper virkelig pakken fra meg er dukket opp hos deg nå (?)
    Har vært opptatt med bestillinger her, så har ikke fått sjekket opp enda på
    posten..

    Ønsker deg en god og kreativ helg!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett