tirsdag 2. oktober 2012

Grønt er skjønt.

Det er ganske skjeldent jeg strikker i grønt,
men det er jo ganske skjønt <3
 
 
En hals du kan ta to ganger rundt halsen er god å ha til vinteren.
Og god å myk ble den i Sandnes Alpakka.
Ikke enkelt å ta bilder av seg selv...........
og ikke liker jeg å være med på bilder heller.
Liker best å være bak kamera jeg.........men men.....
Noen ganger må man bare trå til:)
 
 
Mønster: Easy Lace Cowl
Pinner: 4,5
Garn: 150g Sandnes Alpakka
 
 
Når jeg ser disse bildene lurer jeg på om jeg ikke skal
farge håret før jeg drar på syforening i kveld.
Det er noe grått der som ikke skal være der...........
Mye man skal slite med og ja.........hihi
 
Ønsker dere alle en fortsatt flott tirsdag,
så blogges vi snart igjen:))
 
Karipia

4 kommentarer:

  1. Takk for tipset! Kjempefin hals! :)

    SvarSlett
  2. Flott skjerf. Grönt er faktisk ganske fint. Jeg har også falt i den "grönne bölgen", og har en grönt tubeskjerf til dampbehandling.

    SvarSlett
  3. Hei,
    No har eg kosa meg i bloggen din....her var det utrulig mykje fint og spennandes. Skal studere meir her.
    Halsen du har strikka likte eg godt....grønfargen var fin den. Dama på bilde også var flott...litt grå tustar her og der er berre sjarmerandes :)) Lid av same sjarmen ( problemet) sjølv :D
    Ha fine haustdagar og kos deg med handarbeida dine.
    Eg kjem nok på besøk her igjen.

    SvarSlett