søndag 20. november 2011

Hjerter i trio.

Søndag og jeg har endelig kommet igang med maling av vinduskarmer på stua
 etter mange års irritasjon på de trehvite vinduene.
Mens jeg maler er mannen på kino og restaurant med guttene,
koselig til de det.
Nå har jeg pause i malingen og tenkte jeg kunne blogge julehjertene jeg sydde
på fredags kvelden.
Hjerter hører også med til julen,
like mye som engeler og nisser.
Sydde noen av et tøfft stoff jeg fikk til datteren min.


Pyntet med røde silkebånd og treknapper.
Treknappene er hjerteformet og stjerneformet.


Disse hjertene er sydd i samme stoffet,
men jeg brukte lysere silkebånd med glitter og røde knapper.


Ble da julestemning av de også.
Jeg har flere ferdig sydde hjerter som må fylles med vatt.
Får se om jeg stapper de med fyll når jeg tar neste malepause.

Ønsker dere alle en flott søndags kveld,
og en takk til alle dere som sender så koselige meldinger til meg.
Takker også for alle bestillingene som ramlet inn i helgen,
de skal jeg jobbe med denne uka:))
Vi blogges snart igjen:)

Karipia

1 kommentar:

  1. Hei Kari! Du er veldig flink og har utrolig mye fint som du har laget. Veldig artig å følge med på og se de flotte tingene du lager:-)) Jeg lurte på om du har til salgs juleputene, -de var lekre, hva koster de? Likte også veldig godt hjerter i trio med de lyse båndene..selger du disse også? Hei å hopp og lykke til med malingen utover kvelden:-)) vennlig hilsen Ann Jeanette på Brannhaugen

    SvarSlett