fredag 22. april 2011

Yummy Mummy og baking imellom heklingen.

Pulsvanter igjen.
Disse er en bestilling fra ei ny bloggvenninne jeg har fått.
Veldig koselig med nye bekjentskaper.
Hun ønsket seg lys rosa pulsvanter med fletter,
nærnere bestemt disse Yummy Mummy wristwarmers.


Garn: 40 gram Sisu (80% ull og 20% nylon)
Pinner: 3


Disse blir sendt til sin nye eier så snart jeg kommer hjem fra påskeferie.
Håper hun blir fornøyd:))

I dag spiste vi deilig ovnsbakt torsk som guttan fisket i går,
tilbehør var hjemmelaget potetstappe og gullerotstuing.
Nyyyyydelig!!

Guttan er ut og fisker nå også, mens jeg baker boller
og Annkatrin lager vaffler til de kommer hjem.
Da blir det kosings igjen:))
Som du ser benytter hun enhver anledning til hekling,
så her hekles det mellom vaffelstekingen......hihi
Ivrig ja:))


Må vise dere noen flotte naturbilder fra Tustna nå når vi har så fint vær.



Og her ser du Tustnastabben.



Vi blogges snart igjen.

Karipia

3 kommentarer:

  1. Åååååh så lekre de ble :) Gleder meg til de kommer.

    Påskeklem til deg :)

    SvarSlett
  2. God kveld:-)
    Så koselig at du ville følge meg.
    Pulsvarmerne dine er bare lekre..ikke rart marihøna gleder seg.

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  3. Så flotte pulsvarmere! Det ser helt herlig ut der og vakker natur! Kos deg videre i påsken!

    SvarSlett