tirsdag 29. mars 2011

Strikkekafe og vinnerlykke:)

I dag var jeg på kafe sammen med flere strikkeglade jenter.
Der koser vi oss med god mat (kyllingsalat), god drikke (pepsi max),
 herlig strikketøy og trivelige samtaler.

 Vi avslutter dagen med litt loddsalg.
Vi har selv med premiene.
 Plukker noe fra vårt store hobbylager hjemme,
eller så kjøper vi noe spennende.
Pengene vi får inn på loddsalget skal vi bruke på å leie oss en buss
og dra på strikketur engang. Blir koselig ja:))

Jeg vant hele 2 pakker i dag, begge inneholdt garn.......
Se så glad jeg blir når jeg vinner 2 nøster bomullsgarn.......hihi


Blir nok en kopptue av dette garnet tenker jeg.
Jeg vant også et stort nøste sokkegarn,
 men ettersom jeg ikke er noen stor sokkestrikker, kanskje jeg gir det bort
eller strikker noe annet enn sokker.


Bordet vårt ser kanskje litt rotete ut?...........neida......
sånn er det når kreativiteten blomstrer vettu.........



Ønsker der alle en fortsatt fin tirsdag. Kos dere i vårværet......dere som er så
heldig å ha det:))
Her snør det mer enn noen gang i vinter:(
Liker ikke........jeg vil ha vår.....NÅ!

Vi blogges:))

Karipia

3 kommentarer:

  1. He,he...så herlig Kari.
    Du burde fått med linken på dagens underholdning også da. Ken lee <3

    SvarSlett
  2. Hørtes koselig ut med strikkekafe´. Heldig var du som vant også.

    Jeg har en award til deg på bloggen min :)

    SvarSlett
  3. Så koselig!! Skulle ønske jeg hadde noen å gå på strikkekafè med, det må være herlig!!
    Åsså så gøy å vinne flotte gaver☺

    Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett