fredag 11. mars 2011

Kjempesmart magnet.

Disse magnetremsene har bare tatt helt av de siste månedene.
Bruksområdet er vel først og fremst mønster, men kan nok helt sikkert brukse til flere ting.
Jeg har ihvertfall blitt avhengig av mine når jeg skal følge mønsterrapporter.


Det blir liggende et remse under og en remse over arket og de henger sammen i den ene enden.
Håper dere skjønner hva jeg mener.
Jeg pynter de med silkebånd.
Og det er tydeligvis ikke bare jeg som har blitt avhengig av de for jeg får stadig nye spørsmål om å lage slike både fra de som har kjøpt av meg tidligere og nye oppdagere for den smarte "dingsen".
Måtte lage et lite lager igjen nå for jeg hadde bestilling på noen igjen.



Hvis du trykker på bildene , blir de større og det blir lettere å se båndene på magneten.


 
Hvis du fikk lyst på slike magnetremse og ikke har anledning eller lyst til å lage selv, så er det mulig å få kjøpt de. Bare ta kontakt med meg.......mailadressen min ser du øverst til høyre på bloggen.
Det gjelder også alt det andre du ser i bloggen min.
Det er bare å sende en mail, hyggelig det.

Vi blogges:)

Karipia

3 kommentarer:

  1. Jepp, de er helt geniale! Har blitt helt avhengig av mine :)

    God helg vennen!

    SvarSlett
  2. Kjekkt at du minner meg på at jeg har bånd og magnet liggende. Er en mester til å kjøpe ting å lage,men glemmer å lage noe av det.
    Ha en strålende kveld Kari.

    SvarSlett
  3. Magnetene i hus og prøvd. De er geniale! Tusen takk.

    SvarSlett