fredag 14. september 2012

Dorthegenser med glitter.

Da er jeg endelig ferdig med min andre
 Dorthe Skappel genser.
 
 
Pinner: 7
Garn: 1 tråd Drops Alpakka og 1 tråd Faerytale med glitter
( 7 nøster av hver)
 
 
Min første Dorthe genser kan du se Her.
Den var babyrosa mens denne er offwhite med glitter i Faerytalen.
Det er ikke så mye at det vises på bildene,
det forsvinner nok litt ettersom den blandes med alpakkan.
Men litt glitter i hverdagen må man jo ha.
 
 
Datteren min stiller opp som modell denne gangen også,
snille pia.
Hun fikk den babyrosa "Dorthen",
mens denne skal jeg beholde selv.
Men vi kommer nok til å bytte oss imellom også,
det er jo kjekt når den passer oss begge.
 
 
Mann og barn dro nettopp på hytta for å jakte Hjort i helgen.
Så jeg er vel det man kaller
"Jaktenke" i helgen.
Men arbeidsledig blir jeg ikke.
Som du ser har jeg 2 kasser med kantareller som skal gjøres ren,
halvstekes og fryses til vinteren.
Gleder meg masse til kantarellstuing til hjortekjøttet som
forhåpentligvis kommer i hus iløpet av høsten også.
Resten av kvelden skal jeg bare kose meg
med strikking, god mat og Norske Talenter på TV.
Og i morgen kommer en gjeng med strikkeglade
venner å tilbringer kvelden med meg.........
Det gleder jeg meg masse til <3
 
Ønsker dere alle der ute i blogglandia en herlig fredagskveld,
så blogges vi snart igjen.
 
Karipia

2 kommentarer:

  1. Herlig genser! Her er den NR 1 om kveldene! Eg nyter min ;)

    Kantareller er HIMMELSK! Mmmmm misunnelig der ja!

    KOS deg i morgen og hils om det er kjent folk ;))

    Go`klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  2. Glitter er stilig!
    Den ble kjempe fin :)

    Ønsker deg en super helg!
    klem

    SvarSlett