tirsdag 8. mai 2012

Strikketreff i Bergen og bursdagsfeiring.

For en uke siden var jeg på Vårens herligste eventyr,
nemlig strikketreff i Bergen:)
Der var vi ca 80 stk likesinnede som var sammen.
Mye god mat, god drikke, spennende strikketøy og herlige damer.
Her er jeg sammen med Randi og Inger.


Og her er May og Irene.


Rundt dette bordet var det mye latter og herlige kommentarer.
En herlig gjeng <3
Vi sitter alle sammen og strikker på det samme sjalet.
 Vi ble inspirert av andre som satt og strikket på det sjalet på treffet.
Så da gikk vi en runde på garnstand`s og shoppet litt garn 
og startet en samstrikk.


Her er fargene vi strikker i.......
som du ser går det i grått, lilla og blått.......... hos de andre,
mens mitt sjal er i tressis fargene hvit, beige og rosa..........selvfølgelig.
Sjalet strikket jeg ferdig i går da jeg var på bursdag til min gode venninne


Sjalet får du se helt ferdig når jeg får blokket det,
men her er et bilde mens jeg holdt på med blondekanten i går.


I går var det 7 mai.........men det skulle en ikke tro da en kikket ut vinduet........
det haglet store kuler........brrrrr......kaldt.


Men solen skinner i dag,
så da er det dårlige været i går allerede glemt.
Jeg hadde planer om å lage konfirmasjonskort i dag,
men det får vente til i kveld........
for her skal solen nytes i utestuen:))

Vi blogges:))

Karipia

3 kommentarer:

  1. Så lækkert sjale ditt vart. Dein blondekaintn gjor sæ gitt. :O)

    SvarSlett
  2. Nydelig sjalet blir! Tror jeg å må ha ett sånt. Koselig med bilder fra Bergen.. Det var ei knall helg. Ha en fin fin strikkeuke, inne eller ute.

    SvarSlett
  3. Så fint det ser ut som om du har hatt det :) Har aldri vært på sånn strikketreff før, men har litt lyst til å prøve en gang. Kjenner jo ingen, men må jo si at ingen jeg har sett på bilder så langt ser noe farlige ut :) Det sjalet der er kjempefint. Likte fargene du har valgt!

    SvarSlett