mandag 24. oktober 2011

Babystrikk.

Jeg har strikket litt babytøy de siste ukene og her er noe av det som er ferdig.
Det første er en babyjakke med.tøff alpelue.


Settet er strikket i perlestrikk og fletter.
Mønsteret er gammelt......men like moderne nå som den gang.
Jeg har strikket i babyull på pinne 2,5.

Det andre settet er bukse og genser i babyull.
Også et gammelt mønster jeg fant i samlinga mi.


Skikkelig ballongbukse ble det.....hihi
Men genseren likte jeg mønsteret på da
og jeg brukte noen søte fotballknapper på skuldrene.


Før jeg finner fram strikkepinnene og godstolen i kveld må jeg
få gjort litt på hobbyrommet.
Har endel bestillinger liggende.......og det er koselig.

Takker for alle koselige tilbakemeldinger fra dere alle.
Da blir det ekstra kjekt å blogge:))

Vi blogges snart igjen.

Karipia



3 kommentarer:

  1. Så fine ting Kari :) Produktiv dame du :o)) Ha en fin kveld. Strikkesmil fra Lill

    SvarSlett
  2. Fine ting. Det lyse sæt er virkelig superflot og fletter er altid moderne :-) Sød lille lue der er til genseren!

    SvarSlett
  3. For noen fine babyting du har strikket! Ikke noe å si på produktiviteten!

    SvarSlett