torsdag 18. august 2011

Aktiv hytteferie.

Vi jobber og står på i ferien.
Jeg skal kanskje ikke skryte på meg så mye aktivitet.......hmmm
men gutta har virkelig vært flink til å hjelpe til.
Vi har
 bygd 2 stk veranda (24kv og 8kv),
laget gjerdet på begge to,
beiset gjerdene 2 strøk,
bygd en gapahuk på 8kv med villmarkspanel,
pusset opp noen hagemøbler,
hentet tømmer i skogen,
høgd ved
og sagd ned endel trær på tomta.
Også må vi ikke glemme all gressklippingen på 3 tomter,
den er det Patrick som tar seg av med traktoren:)


Gapahuken har de jobbet med alle 3.


Denne gapahuken blir nok brukt mye her den står ved bålpanna.
Denne plassen blir kjekk til karan som skal hit på jakt om noen uker også tenker jeg.


Jeg bestilte en liten vindusåpning på siden,
der skal jeg ha noen lyslykter da vettu:))

Jeg må bare vise dere den flotte kveldshimmelen vi hadde i går kveld.


Og i dag har vi hatt en flott dag med både sol og varme.
Så du skjønner sikkert at vi storkoser oss her.


Kanelboller til kvelds ble det også.

Vil takke for koselige meldinger som jeg får fra flere av dere.
Veldig hyggelig med tilbakemelding
og det å få høre at jeg inspirerer dere syns jeg er koselig.

Ønsker dere alle en fortsatt fin sommerkveld,
i morgen er det fredag og helg og det setter vi pris på:))

Vi blogges:))

Karipia

1 kommentar:

  1. Like koselig inne på bloggen din Kari:-)
    Forsatt ha en fin ferie hele familien..
    Klem til inspirasjons Kari:-)
    Gretha:-)

    SvarSlett